tisdag 12 april 2011

Ny volontär på väg ner! Välkommen Julia

På torsdag den 14:e april bär det av mot ett stort äventyr. Jag är jätte nervös, men längtar samtidigt så otroligt mycket efter att äntligen få komma ner och uppleva det som alla tidigare volontärer pratar så varmt om. Ju mer jag hör dem berätta, ju fler bilder jag ser och ju mer jag läser bloggen desto mer taggad känner jag mig! Äntligen är det min tur. Jag är förväntansfull och känner mig så himla lycklig över möjligheten att få lära känna den här stora familjen.

Jag heter Julia, är 21 år och bor i Malmö sedan två år tillbaka. Jag arbetar som undersköterska på en korttidsenhet i Lund. Tycker det är svårt att beskriva mig själv, men jag skulle vilja säga att jag är en spontan tjej, har alltid tio bollar i luften och kan inte sitta still. Runt mig är det aldrig tyst, jag älskar att prata och när jag inte gör det så sjunger jag. Jag hoppas att jag kommer sprida så mycket skratt och glädje och sång på Phyllis som jag bara kan!

Hörs snart igen.
Hälsningar Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar