tisdag 2 april 2013

Hej igen


Jaha då var det dags igen, endast några minuter sedan det senaste inlägget.
Det har ju inte bara varit tråkigheter sedan i torsdags morse.
I lördags var det matlagningsdags på Phyllis, ja visst lagar vi mat och äter varje dag men denna gång var det lite extra. Jacinta begav sig härifrån i söndags så därav mums maten i lördags. Pilau, får, massor med grönsaker och potatis stod på menyn. Barnen åt sig (att döma av portionerna) proppmätta. Själv har jag lite problem med aptit sedan i torsdags så jag nöjde mig med pilau och ärtor, men missförstå mig inte, jag blev både mätt och det smakade gott.

I söndags så var det dags för bad. Den gruppen som åkte första gången då badvakten inte kom fick givetvis en andra chans, och denna gång kom han. Jisses vilken härlig badstund. Det skrattades konstant i 2 timmar. Det var verkligen detta jag behövde.

I måndags kväll var jag återigen på Phyllis (på kvällstid) och det busades hej vilt samt att jag fick återigen mysa med barnen. Det är himla skönt att vara tillbaka och barnen blev glada av nyheten att jag skulle spendera natten här. De sa även att de har saknat mig och det värmer nå enormt.

Ja som sagt i förra inlägget så ska jag verkligen försöka njuta utav mina två sista veckor och verkligen ta vara på tiden.
Som ni säkerligen förstår så finns det inga bilder att visa från det som vi gjort så ni får nöja er med denna text.

Ta hand om er hemma i vad jag hört, snöiga och kalla Sverige.
Vi ses snart.
/Uncle Tobias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar