tisdag 3 juli 2018

Isabelles första vecka vid Phyllis!



Första veckan är redan förbi! 

Direkt jag anlände till barnhemmet blev jag varmt välkomnad av personalen på ett väldigt fint sätt. 


När barnen kom hem från skolan fick jag först några nyfikna blickar men efter bara några minuter började frågorna komma, de undrar hur länge man ska stanna här och har massa frågor om Sverige! 


Barnen är verkligen roliga, smarta och omtänksamma och det är fint att se hur de äldre barnen ser till de små! 
De vill alltid hjälpa till och jag har hittills inte sett en enda sur min när det handlar om barnens sysslor! 


De vill gärna visa hur man tvättar kläder och liknande vilket jag är tacksam för. 


Alla, inklusive personalen, ställer verkligen upp om det dyker upp några frågor eller om man behöver hjälp. 


Här kommer lite bilder och en sång/dans video från dessa dagar! 


Vi hörs snart igen, 


Isabelle








Alla bilder och videon i detta inlägg är tagna av Isabelle Hägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar