onsdag 9 november 2016

Elin: "Jag försöker ta tillvara på varenda dag"

Hej!

Tiden bara flyger förbi och jag försöker ta tillvara på varenda dag. Det har blivit en hel del pyssel med barnen. Jag och två tjejer som går på high school var in till Nakuru en dag och shoppade lite, det hans även med en fika. Väldigt mysigt! 


I onsdags så var jag, Jacinta och Erastus med 13 barn och badade. Det finns ett ställe som inte alls är långt ifrån barnhemmet som heter Olo-Ika. Det var hur kul som helst, både för barnen och oss. Det får nog bli några fler turer dit!


Jag och de andra volontärerna var till Masai Mara förra helgen på safari. Det var en riktigt häftig upplevelse. 


Med andra ord så har jag det toppen och trivs hur bra som helst här på Phyllis.

Vi hörs snart igen!

Elin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar