måndag 17 juni 2013

Phyllis får besök av skola

I söndags hade vi besök från en high-school som några av Phyllis barn går på, så himla roligt att träffa dem igen innan jag sticker tillbaka till Sverige, det trodde jag inte att jag skulle få göra.


Dem kom på besök för att se hur det ser ut på Phyllis, vi åt en stor lunch tillsammans och sen var det dags för fotboll och volleyboll!

Efter hölls lite olika tal och våra 8-graders spelade upp en pjäs som teacher Douglas har regisserat, riktigt rolig och många av barnen är teaterapor som stormtrivs att uppträda.

Det var en jätterolig dag för barnen, jag missade tyvärr mycket eftersom jag låg nere i gästhuset med feber, men efter en hög olika sorters tabletter kunde även jag vara med på ett hörn på volleybollplanen. Allt avslutades som vanligt med att barnen fick lite godis var, ett enkelt sätt att få dem nöjda ;)






/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar