fredag 26 februari 2016

F.d. volontären Caroline återvänder!

Hej allihopa!

Väskorna är packade fulla med fotbollar och vi sitter äntligen på planet ner till Kenya.

Mitt namn är Caroline de Groot och var volontär på Phyllis för två år sedan. Nu är det äntligen dags att återvända. Med mig har jag min pappa Cees som jag nu ska visa allt för. Äntligen ska han få träffa alla jag har pratat om och äntligen ska han få se bästa Phyllis.

Sedan jag kom tillbaka till Stockholm för två år sedan har jag längtat tillbaka varje dag. Till alla underbara barn, personal och kulturen.

Vi har bara drygt en vecka i Kenya den här gången men ska njuta av Phyllis hela tiden. Vi ska laga festmåltider, spela massor med fotboll och prata om livets alla frågor.

Nu ska vi strax landa och träffa Jacinta på flygplatsen. Om några timmar är vi där!!


Kram

Caroline de Groot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar