fredag 28 januari 2011

Inlägg från Daniel

Hej igen.

Nu har jag blivit sjuk så jag har vart väldigt hängig. Har drabbats av en maginfektion och tappat mycket i vikt. Men med lite medicin ska jag snart vara på benen igen. När jag berättade på Phyllis att jag mådde dåligt så var alla framme och önskade mig lycka till och gav mig kramar och var jätte vänliga mot en (det är dom annars också).

Även den gammle pratglada grannen Josuha var framme och berättade att han alltid bad för mig. Han vill ha bilder på oss volontärer med sig själv på så han kommer ihåg oss.

Sen sist har det varit mycket majs och bönrensning på Phyllis. Vi har även pratat med personalen om att på lördagseftermiddagar och söndagar få tillgång till biblioteket för att i mindra grupper ha pysselstunder med barnen. Där vi ska göra halsband, armband, loppor och andra roliga saker med papper, pennor, sax, glitter och andra roligheter.

Vi skall även vara med på lite fler lektioner. Förra svenska lektionen var uppskattad och baren vill gärna ha det igen.

Jag har även tillsammas med Johanna och Hanna varit pa safari i Masai Mara, vilket var en upplevelse.

Jag hoppas att när jag nästa vecka skall skriva, att jag då är frisk och kan återga till Phyllis och vara som vanligt och sparka boll igen och jaga minstingarna Ruth och John.

Pa återseende,
Daniel

1 kommentar:

  1. Hej hej Daniel!
    Hoppas att din maginfluensa har gått över. Använd handsprit om det inte finns rinnande vatten. Nu har Christoffer kaklat färdigt badrummet. Det blev jättefint!

    Kramar från Mölnlyckegänget

    SvaraRadera